Hej igen!
Nu kan man åka upp till vindskyddet (mot Silvhytteå) och tex fika.
Håll er till upplogad bana så går det bra!
Hej igen!
Nu kan man åka upp till vindskyddet (mot Silvhytteå) och tex fika.
Håll er till upplogad bana så går det bra!